Konferencje

20/03/2011

II Konferencja/Szkolenie centralne w ramach Komponentu C „Transfer wiedzy”


Miejsce: Hotel Polonia Palace Hotel, Al. Jerozolimskie 45, 00-692 Warszawa, Polska

tel.: + 48 22 31 82 800, begin_of_the_skype_highlighting fax: + 48 22 31 82 801, http://www.poloniapalace.com

Termin: 18 wrzesień 2012

Czas: 10.30 – 16.30 (przerwy kawowe, obiad)

Temat: „Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na przykładzie wybranych rynków zagranicznych – doświadczenia i wskazania”

Prelegenci (m.in.):

  • przedstawiciele dużych touroperatorów zagranicznych (Europa) posiadających/nie posiadających/ planujących sprzedaż polskiej oferty;
  • przedstawiciele zagranicznego samorządu gospodarczego turystycznego, organizacji itp.;
  • przedstawiciele zagranicznych izb turystycznych;

Uczestnicy (przedstawiciele) - razem ok. 120 osób (zaproszenia imienne):

  • Urzędy Marszałkowskie (w tym Wydziały/Referaty Turystyki i Promocji),
  • Urzędy Miast (w tym Wydziały/Referaty Turystyki i Promocji),
  • Regionalne i Lokalne Organizacje Turystyczne,
  • Stowarzyszenia turystyczne, Izby turystyczne, biura turystyczne, hotele itp.,
  • Pozostali - m.in. Ministerstwa (MSiT, MRR, MG), POT, dziennikarze, VIP itp.

­Język Konferencji – angielski, niemiecki i rosyjski – tłumaczenie symultaniczne.

Uczestnicy otrzymują: materiały informacyjne – materiały przygotowane przez prelegentów (wersja papierowa oraz prezentacje na pendrivie – wersja polska i materiały oryginalne); teczki (notes, długopis itp.), Certyfikaty.

Zadanie konferencji: próba odpowiedzenia na pytania dot. m.in. :

  • kanałów dystrybucji/komercjalizacji produktów turystycznych za granicą (przykłady z Europy);
  • oczekiwania władz lokalnych (Europa) dot. współpracy z branżą turystyczną – przykłady;
  • trendy w samorządzie turystycznym (Europa);
  • słabe i mocne strony touroperatorów zagranicznych– problemy, przykłady/ propozycje/Dobre Praktyki;
  • komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na tle konkurentów.

Pobierz Harmonogram Konferencji.

 

Polska Gospodarzem UEFA EURO 2012™

Podczas drugiego dnia targów 23 września br. na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej o godz.11:30 odbyła się konferencja prasowa z udziałem Rafała Szmytke – Prezesa POT, Adama Zaborowskiego – Pełnomocnika ds. UEFA EURO 2012™ w POT, Krzysztofa Pohoreckiego – Dyrektora Wykonawczego ds. UEFA EURO 2012™ w Polsce, Marcina Herry – Prezesa Spółki PL.2012 oraz Andrzeja Cudaka – Dyrektora Sekretariatu ds.
EURO 2012™ m.st. Warszawy. Tematem konferencji był „Stan przygotowań i promocja Polski - prezentacja działań promujących Polskę w ramach Działania 6.3 PO IG „Promujmy Polskę Razem" m.in. w kontekście gospodarza turnieju piłkarskiego UEFA EURO 2012™".
Podczas spotkania zostały podsumowane dotychczasowe działania w zakresie promocji polskiej turystyki realizowane w ramach kampanii na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim - w szczególności te elementy projektu, które pokazują Polskę jako kraj będący gospodarzem Mistrzostw.
UEFA EURO 2012™ to wielka szansa na promocję i dobry pretekst by zainteresować media zagraniczne naszym krajem.
Multimedialna kampania pokazująca Polskę jako kraj barwny i dynamiczny, ma zachęcić gości z zagranicy by odwiedzili Polskę i sami przekonali się, że w naszym kraju nie można się nudzić.

Więcej informacji o kampanii:

http://www.pot.gov.pl/wiadomosci-z-pot/polska-move-your-imagination-bo-przeciez-warto-pochwalic-sie-polska/
http://www.pot.gov.pl/materialy-dla-prasy/

 

Kampania promująca Polskę na trzech strategicznych rynkach - stan przygotowań i promocja Polski w kontekście UEFA EURO 2012™

Trwa odliczanie do Euro 2012™. Serdecznie zapraszamy 23 września o godz. 11.30 na konferencję prasową nt. stanu przygotowań i promocji Polski w kontekście UEFA EURO 2012™. Przedstawienie działań promujących Polskę w ramach kampanii prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim.

Konferencja odbędzie się podczas XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 C w Warszawie.

W konferencji wezmą udział:

  • Pan Rafał Smytke – Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
  • Pan Adam Zaborowski – Pełnomocnik ds. UEFA EURO 2012™ w Polskiej Organizacji Turystycznej
  • Pan Krzysztof Pohorecki – Dyrektor Wykonawczy ds. UEFA EURO 2012™ w Polsce
  • Pan Marcin Herra – Prezes Spółki PL.2012
  • Pan Andrzej Cudak – Dyrektor Sekretariatu ds. EURO 2012™ m.st. Warszawy


Po konferencji zapraszamy na poczęstunek.

Bardzo prosimy o przesłanie potwierdzenia obecności na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

 

Zaproszenie na śniadanie prasowe

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza 7 września br. o godzinie 11.00 na śniadanie prasowe do restauracji „Halka" przy ul. Pańskiej 85 w Warszawie. Podczas spotkania zostanie zaprezentowana najnowsza internetowa platforma e-learningowa, będąca nowoczesnym narzędziem do promocji wiedzy o atrakcyjności turystycznej Polski oraz wiedzy marketingowej.

Platforma skierowana jest zwłaszcza do zagranicznych touroperatorów, pracowników biur podróży i agencji mających  lub zainteresowanych ofertą przyjazdową do Polski, organizacji turystycznych oraz osób indywidualnych i turystów planujących pobyt w Polsce. Kolejnym elementem platformy, skierowanym tylko do odbiorców krajowych, jest dostęp do szkoleń z zakresu marketingu, w postaci cyklu ćwiczeń, które są uzupełnieniem już odbywających się w Polsce „Regionalnych Szkoleń Marketingowych".

Platforma e-learningowa oraz szkolenia realizowane są w ramach projektu Polskiej Organizacji Turystycznej „Promujmy Polskę Razem" ze środków unijnych.

R.S.V.P do 6 września do godz. 12.00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 606 909 202, 22 536 70 58

 

Rusza bezpłatny cykl szkoleń marketingowych

14 lipca br. rozpocznie się w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem”, ze środków unijnych, największy realizowany dotychczas ogólnopolski projekt szkoleniowy, obejmujący cykl bezpłatnych szkoleń marketingowych. Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z firmą Ecorys przygotowała szkolenia marketingowe z zakresu najpopularniejszych narzędzi promocyjnych  i PR. Szkolenia potrwają do połowy kwietnia 2012r.

Projekt szkoleniowy skierowany jest do Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych, miejskich convention bureaus, administracji publicznej wszystkich szczebli (rządowej i samorządowej), organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz branży turystycznej (członków Regionalnych
i Lokalnych Organizacji Turystycznych).

Szkolenia będą poruszały zagadnienia dotyczące m.in. e-marketingu, media relations, współpracy  z agencjami reklamowymi, badań marketingowych w turystyce, tworzenia systemu informacji turystycznej w gminie i regionie, możliwości pozyskiwania do gminy/regionu inwestycji wpływających na zwiększenie jej atrakcyjności turystyczne. Celem szkoleń jest wyposażenie uczestników w praktyczne m.in.  umiejętności tworzenia podstaw strategii komunikacji, samodzielnej obsługi organizacji w zakresie relacji z mediami oraz pogłębienie wiedzy w zakresie: marketingu turystycznego, budowania marki, komunikacji reklamowej oraz wiele innych. Szkolenia są całkowicie nieodpłatne a wszystkim uczestnikom Polska Organizacja Turystyczna zapewnia doświadczonych trenerów, materiały szkoleniowe oraz nocleg i wyżywienie.

„Wychodząc naprzeciw europejskim trendom w kreowaniu wizerunku kraju, między innymi, w kategoriach marki, proponujemy szkolenia mające na celu posegregowanie i ugruntowanie wiedzy na ten temat. Angażując najlepszych ekspertów i wykorzystując ich wiedzę i doświadczenie z codziennej pracy pragniemy zwrócić uwagę na najistotniejsze zagadnienia promocji polskiej turystyki” – mówi Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

W każdym z województw realizowany będzie zestaw tematów wybranych przez regionalną organizację turystyczną z listy 16 tematów zaproponowanych przez POT. Tematy będą tak dobrane, aby w optymalnym stopniu były dopasowane do potrzeb uczestników szkoleń z danego województwa. Listę tematów do wyboru przygotowano w taki sposób, by znalazły się na niej zarówno szkolenia ogólne, adresowane do osób niemających jeszcze dużego doświadczenia czy wykształcenia kierunkowego (jak np. Marketing w praktyce, Promocja prowadzona przez Jednostki Samorządu Terytorialnego), jak i szkolenia bardzo specjalistyczne, skierowane do osób, na co dzień zajmujących się zagadnieniami omawianymi podczas szkoleń (np. e-Public Relations, e-Marketing, Obsługa turysty w punktach informacji turystycznej).

Szkolenia łączą wiedzę teoretyczną z praktycznym jej zastosowaniem. Dlatego w trakcie każdego szkolenia, co najmniej 1/3 czasu jego trwania zostanie przeznaczona na zajęcia o charakterze warsztatowo - ćwiczeniowym. Osoby prowadzące szkolenia mają zarówno przygotowanie teoretyczne (wykształcenie kierunkowe, stopnie naukowe) jak i praktyczne (doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych o dużej wartości). Uczestnicy będą mogli podsumować szkolenie  w ankietach, które umożliwią organizatorom w przyszłości modyfikację programu szkoleń i ocenić ich przydatność.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.pot.ecorys.pl

Osoby do kontaktu:

Jacek Olszewski tel. 536 70 38, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Joanna Węglarczyk tel. 22 536 70 48, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Katarzyna Grab tel. 22 339 45 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zaproszenie na śniadanie prasowe

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza na śniadanie prasowe

 

12 lipca 2011 r. o godz. 11.00

 

w restauracji „Halka” przy ul. Pańskiej 85 w Warszawie.

 

Podczas spotkania zostanie zaprezentowany największy realizowany dotychczas ogólnopolski projekt szkoleniowy, obejmujący cykl bezpłatnych szkoleń marketingowych dla Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych, miejskich convention bureaus, administracji publicznej wszystkich szczebli (rządowej i samorządowej), organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz branży turystycznej (członków Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych).

Przedsięwzięcie realizowane jest ze środków unijnych w ramach Projektu „Promujmy Polskę Razem”.

R.S.V.P do dnia 11 lipca do godz. 15.00, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 536 70 31

Spotkanie z przedstawicielami światowych stacji telewizyjnych.

W dniach 21 – 23 czerwca gościliśmy przedstawicieli ponad 50 narodowych stacji telewizyjnych, mających prawa do transmisji meczów Turnieju Finałowego UEFA EURO 2012 ™. Polska Organizacja Turystyczna oraz Miasta Gospodarze Turnieju zorganizowały spotkanie, na którym odbyła się prezentacja naszych atrakcji turystycznych oraz przygotowań Polski do UEFA EURO 2012™

W imprezie, której gospodarzem był Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej – Rafał Szmytke wzięli także udział.: Dyrektor ds. Eventów UEFA  - David Taylo , Dyrektor Turnieju UEFA EURO 2012™ w Polsce – Adam Olkowicz, Dyrektor Sekretariatu ds. EURO 2012™ w Warszawie – Andrzej Cudak, Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych UM Wrocławia – Michał Janicki, Z-ca Dyrektora Biura Promocji Miasta Poznania – Borys Fromberg.

Dyrektor UEFA – David Taylor podziękował Polskiej Organizacji Turystycznej i Miastom Gospodarzom za realizowane działania promocyjne
w kontekście UEFA EURO 2012™.

Atrakcją wieczoru był show żonglerki piłkarskiej V-ce Mistrza Europy, finalisty programu „Mam talent” – Krzysztofa Golonki.

Spotkanie, zarówno w opinii gości – przedstawicieli narodowych stacji telewizyjnych oraz przedstawicieli UEFA, było bardzo udaną promocją Polski – jako destynacji turystycznej i gospodarza Turnieju UEFA EURO 2012™, co powinno zaowocować w przyszłości w realizowanych przekazach telewizyjnych o i z naszego kraju.

Wszyscy goście otrzymali gadżet związany z kampanią promocyjną Polski na rynkach: francuskim, brytyjskim i niemieckim - prezentację flaszową, film T. Bagińskiego o UEFA EURO 2012™, spot wizerunkowy i komplet 500 zdjęć.

Uzupełnieniem udanego wieczoru promocyjnego był catering przygotowany przez Rezydencję Janków z delicjami kuchni polskiej oraz degustacja napojów przygotowana przez sponsorów UEFA EURO 2012™ – firmy Carlsberg i Coca Cola.

Nowa Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej na trzech rynkach rozpoczęta

Wczoraj 7 czerwca br. w godzinach późno popołudniowych odbyła się konferencja promująca kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej na trzech rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim. Na miejsce konferencji wybrana została Restauracja Ale Gloria, serwująca cenioną kuchnię polską. Podczas spotkania, honorowymi gośćmi byli Minister Rozwoju Regionalnego Pani Elżbieta Bieńkowska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki Pan Rafał Baniak oraz Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Pani Katarzyna Sobierajska. Konferencję zaszczycili, także przedstawiciele UFFA EURO 2012, Spółki PL 2012 oraz przedstawiciele branży turystycznej a także mediów ogólnokrajowych.

 

Na spotkaniu Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej przybliżył gościom najważniejsze aspekty kampanii w krótkiej multimedialnej prezentacji. Poinformował, że podczas kampanii, chcemy przekonać naszych odbiorców, iż wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Odwołując się do pozytywnych skojarzeń i emocji w każdej odsłonie kampanii będziemy pokazywać coś nowego i unikatowego, bo naszym celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem?
Wszystkie działania promocyjne w Projekcie największy nacisk, kłaść będą na innowacyjność rozumianą jako odejście od schematów i stereotypów. Polska Organizacja Turystyczna, będzie mówić o Polsce jak o kraju intrygującym, ciekawym, poruszającym wyobraźnię i nie pozostawiającym nikogo obojętnym.

Hasło „Polska. Move Your Imagination” to indywidualne opowieści i pozytywne opinie tych, którzy Polskę już odwiedzili.
"Pokazujemy Polskę oczami turysty, który był już w naszym kraju. Jego zadowolona, radosna twarz mówi: jeśli chcesz się tak czuć - jedź do Polski. Stereotypy zostaną zastąpione obrazem nowoczesnego narodu z niepowtarzalną słowiańską duszą. Polska jest tak zaskakująca, jak kampania, która o niej opowiada" - mówił Prezes POT.

W swoim wystąpieniu Pan Prezes R. Szmytke podkreślił też, iż przedpremierowe spotkanie dotyczące kampanii na trzech rynkach odbyło się już w Londynie 4 czerwca 2011r. Na Wembley podczas spotkania przed meczem eliminacyjnym do EURO 2012, Pani Wiceprezes POT
Elżbieta Wąsowicz-Zaborek przedstawiła, brytyjskim dziennikarzom topowych gazet w Wielkiej Brytanii, najważniejsze założenia kampanii.

Spotkanie zaś promującego początek kampanii, przygotowanego w Restauracji Ale Gloria z dużym rozmachem, zakończył poruszający występ na żywo Pani Olgi Barej przy akompaniamencie Pana Wojciecha Zielińskiego.

Więcej o kampanii znajdą Państwo w materiałach prasowych - Press release_3rynki

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym spotem Polskiej Organizacji Turystycznej - wersja angielska.

 

KAMPANIA PROMOCYJNA 2011 – 2012

Convention Bureau of Poland rozpoczęło prezentację swoich działań na lata 2011 – 2012 podjętych w celu promocji Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej w ramach projektu Promujmy Polskę Razem realizowanego ze środków unijnych. Dotychczas założenia kampanii zostały zaprezentowane touroperatorom podczas spotkania 11 kwietnia, oraz dziennikarzom branży spotkań, dla których trzy dni później zorganizowano śniadanie prasowe.

W ramach kampanii Convention Bureau of Poland realizuje:

  • Roadshow 2011  “Polska. Move your imagination”. Jest to cykl prezentacji promujących Polskę na rynkach priorytetowych – Niemcy, Francja, Wielka Brytania. Pierwsza prezentacja odbyła się 31 marca we Frankfurcie, kolejne zaplanowane są na: 19 kwietnia w Londynie i 5 maja w Paryżu. Głównym założeniem projektu jest  wspólna promocja Polski  oraz możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z meeting plannerami. Każdy Roadshow wspiera Partner Główny oraz pozostali Partnerzy, którzy są fundatorami voucherów na 2-dniowe pobyty w Polsce. Projekt skierowany jest do partnerów CBP (rekomendowanych firm jak i miejskich/regionalnych Convention Bureaux).

 

  • Targi przemysłu spotkań IMEX – partner medialny 2011/2012. Informacja o możliwościach organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce oraz kampania wizerunkowa to działania, którymi CBP będzie przyciągało podczas największych targów turystyki biznesowej w Europie. Będziemy obecni w magazynie Show Daily, katalogu targowym, w głównej kawiarni dla prasy, hallu głównym oraz poprzez banery na stronach targów.

 

  • Kampanię prasową w 5 magazynach branżowych poświęconych turystyce biznesowej na trzech rynkach priorytetowych. Na  rynku  brytyjskim w Meetings & Incentive Travel i Conference News. Na  rynku  niemieckim w Conference & Incentive Management i Events Magazin. Na rynku francuskim w Meet in by Bedouk. Kampania będzie utrzymana z formie dwóch odsłon. Pierwsza odsłona reklamy zawiera wizerunek szczęśliwego bohatera. Druga odsłona obrazuje, co wprawiło go w taki stan. Materiał jest tak przygotowany, by utrzymać w przeświadczeniu, że w Polsce nie można być biernym obserwatorem – przyjeżdżając tu wchodzi się w samo centrum wydarzeń.

 

  • Wizyty studyjne dla organizatorów spotkań i wydarzeń biznesowych, gospodarczych i politycznych z trzech rynków priorytetowych

 

Obok kampanii promocyjnej finansowanej ze środków unijnych Convention Bureau of Poland kontynuuje rozpoczęte w 2010 roku działania CSR (ang: Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Zainspirowani projektem dotyczącym pomocy mieszkańcom Rodzinnego Domu Dziecka z 2010 roku (IMEX Challenge Poland 2010) w 2011 wracamy do Ogrodu. Wspólnie

z grupą 15 przyjaciół już 13 maja – w piątek – uporządkujemy po zimie plac zabaw i ogród (2000 m2) w Rodzinnym Domu Dziecka w Warszawie Wesołej. Jesteśmy przekonani, że siła i energia liderów przemysłu spotkań zostanie nagrodzona szerokim uśmiechem dzieci, tak jak w zeszłym roku.

 

KONFERENCJA PRASOWA 10.03.2011

10.03.2011r. odbyła się konferencja prasowa Polski jako Kraju Partnerskiego ITB Berlin 2011, w której wzięli udział Katarzyna Sobierajska, Wiceminister Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Jan Wawrzyniak, Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie oraz Marcin Herra, Prezes PL 2012.

Dyrektor Wawrzyniak omówił rolę Polski na ITB i rolę ITB dla Polski 2011-2012. jak również różne aspekty turystyki przyjazdowej, z uwzględnieniem turysty niemieckiego. Minister Sobierajska przedstawiła Polskę w czasie dynamicznych zmian i wyzwań w latach 2011-2012, jak i stan przygotowań infrastruktury do przyjęcia turystów. Prezes Szmytke zaprezentował rolę targów ITB dla Polski tu i teraz oraz polską promocję w kraju i za granicą, kończąc nawiązaniem do ceremonii otwarcia ze sloganem MOVE YOUR IMAGINATION i zaproszeniem do odwiedzenia polskiego stanowiska narodowego. Na zakończenie Prezes Herra przedstawił Polskę w drodze do Mistrzostw Europy 2012.

 

 


KONFERENCJA PRASOWA 3 MARCA I KAMPANIA OUTDOOROWA PRZED TARGAMI ITB NA RYNKU KRAJOWYM


Już 3 marca o godzinie 12:00 Polska Organizacja Turystyczna oraz Studio Platige Image, mają zaszczyt zaprosić na premierowy pokaz filmu, będącego częścią kampanii promocyjnej POT pod hasłem "Move Your Imagination". Film został wyprodukowany w oparciu o najnowszą technikę 3D, ma zaskakiwać i poruszać wyobraźnie. Tego nie można przeoczyć!
Miejsce konferencji: Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59 sala nr3.

 

Czwartek, 03 Marzec 2011 18:16

Z wielkim rozmachem rusza akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Platige Image pod hasłem „Move Your Imagination”. 3 marca na konferencji prasowej zostały zaprezentowane filmy, które będą promowały Polskę podczas targów ITB 2011 w Berlinie. W Warszawie na Pałacu Kultury i Nauki zawisł gigantyczny baner z sympatycznymi storami, które pojawiły się także w Berlinie.

Polska po raz pierwszy jest Krajem Partnerskim największych, międzynarodowych targów turystycznych ITB Berlin. Oznacza to wiodącą rolę w ważnych wydarzeniach okołotargowych oraz możliwość wykorzystania wszystkich kanałów komunikacyjnych, udostępnionych przez organizatorów. To także zagospodarowanie przestrzeni publicznej Berlina oraz specjalnie przygotowana kampania reklamowa.

Bohaterami kampanii jest pięć postaci – „stworków”, inspirowanych modą na „vinyl toys”, które aktualnie robią na świecie prawdziwą furorę.
Każda z postaci będzie miała na swoim korpusie jedną z liter słowa POLEN oraz wkomponowane piłki futbolowe jako odnośnik do
UEFA EURO 2012™. W trakcie ITB Berlin 2011 zadaniem niezwykłych, modernistycznych postaci będzie zaprezentowanie Polski jako kraju różnorodności kulturowej, krajobrazowej i rozrywkowej, w którym każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, w myśl głównego, promocyjnego hasła „MOVE YOUR IMAGINATION”.

Niezwykle widowiskowym elementem kampanii będzie podczas Gali Otwarcia „opowieść o Polsce” - multimedialny pokaz w technologii 3D. Goście ceremonii, poruszając białą kostką, będą mogli wejść w interakcję ze światem 3D, stworzonym za pomocą komputerowej animacji.
Ruch kostki wyzwalać będzie reakcję trójwymiarowych elementów na ekranie, dzięki czemu widownia będzie mogła samodzielnie wybierać sposób zwiedzania Polski, odtwarzając filmy prezentujące różnorodną ofertę turystyczną pod kątem przyrody, kultury czy UEFA EURO 2012™.

Puentę widowiska będzie stanowił układ taneczny grupy VOLT oraz najlepszych tancerzy programu „You Can Dance” w choreografii
Agustina Egurroli.

Autorami kampanii promującej Polskę na ITB Berlin 2011 jest studio postprodukcyjne Platige Image – specjalizujące się w tworzeniu zaawansowanych animacji i wysokiej klasy efektów specjalnych do filmów. Jednym z czołowych jego reżyserów jest Tomasz Bagiński – nominowany za film „Katedra” do Oscara w kategorii krótki film animowany.

Rozpoczęta w trakcie berlińskich ITB promocja polskiej turystyki jest częścią kampanii realizowanej przez POT w kilkuletniej perspektywie projektu „Promujmy Polskę Razem” w ramach Działania 6.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jej hasło Move Your Imagination towarzyszyło ubiegłorocznym działaniom wykorzystującym pomysł marketingowy związany z rejsem żaglowca Fryderyk Chopin do kilkunastu portów europejskich. W najbliższych latach kampania POT kontynuowana będzie pod tym hasłem w Niemczech i kolejno we Francji i Wielkiej Brytanii.